Reisverslag - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jason Golob - WaarBenJij.nu Reisverslag - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jason Golob - WaarBenJij.nu

Reisverslag

Blijf op de hoogte en volg Jason

01 September 2015 | Suriname, Paramaribo

Beste vrienden,

Zoals de meesten van jullie weten zit ik in Suriname.
Ook hebben er mensen gevraagd of ik een blog wil bij houden.
Ik ga komende 4 weken proberen om wat leuke dingen te plaatsen over het leven die ze hier hebben en ervaringen die ik heb meegemaakt.

Ik begin bij het begin,

Mensen zijn blij met wat ze hebben, het is een levensles wat ik meer mensen zou willen aanraden. Studies , gesprekken alsof het zo makkelijk gaat mensen zijn vrij om met je te praten.
Afgelopen weken mocht ik proeven hoe het leven was als een betheliet . Ik mocht het congres weer mee maken , ik vind het nog steeds een van de mooiste dagen die ik mocht mee maken met zo veel mensen.

Zo ver tot nu toe vanaf vandaag mag ik in de hulp ik hoop dat ik nog veel meer leuke ervaringen mag mee maken om het door te geven aan jullie!

Hou jullie taai!

Groetjes

Jason Golob

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jason

IK ga in Suriname mijn ervaringen Delen via deze site!!

Actief sinds 29 Mei 2013
Verslag gelezen: 1331
Totaal aantal bezoekers 7012

Voorgaande reizen:

01 Juni 2013 - 01 Juli 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: