vrienden/ongeluk - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jason Golob - WaarBenJij.nu vrienden/ongeluk - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jason Golob - WaarBenJij.nu

vrienden/ongeluk

Door: JasonGolob

Blijf op de hoogte en volg Jason

18 Juni 2013 | Suriname, Paramaribo

ben gister en vandaag veel vrienden tegen gekomen we hadden leuke gesprekken over hoe mijn vader vroeger was enzo.

maar ik was bij vrienden op bezoek en mijn vader kwam me op halen en ik loop naar de huur auto en zie ik in eens een gat in de auto ik dacht ohoh en ja hoor mijn vader vertelt hij stond bij een stop bord met een vrachtwagen voor hem en de vrachtwagen geeft volop gas en mijn vader natuurlijk ook en ja vrachtwagen remt heel hard en mijn vader ook maar te laat dus botste hij tegen de vrachtwagen aan terwijl de vrachtwagen ook iets had uitsteken dus ja ik hoor zometeen of hij veel moet betalen.

gr Jason

  • 19 Juni 2013 - 01:03

    Mc Vincent:

    dat had mijn moeder ook een keer toen ze mij naar school moest brengen #surinaamsverkeer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jason

IK ga in Suriname mijn ervaringen Delen via deze site!!

Actief sinds 29 Mei 2013
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 7024

Voorgaande reizen:

01 Juni 2013 - 01 Juli 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: