1 dag voor vertrek:( - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jason Golob - WaarBenJij.nu 1 dag voor vertrek:( - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jason Golob - WaarBenJij.nu

1 dag voor vertrek:(

Door: JasonGolob

Blijf op de hoogte en volg Jason

01 Juli 2013 | Suriname, Paramaribo

vandaag heb ik een geslaagde laatste dag gehad ze hebben me meegenomen naar kola kreek heb zoveel nieuwe kennissen en nieuwe vrienden er bij we hadden gevoetbald en bbq gehad en na dat ik klaar was werd ik gebracht naar highway waar ik weer ging voetballen met heel veel mensen daarna hebben vrienden van mij mij meegenomen en hebben we er een leuk feestje van gemaakt in de auto haha met muziek en wat drinken.

ik ga het hier super erg missen de ervaringen en vrienden die hier zijn gemaakt is iets wat echt je hele leven in je hart blijft

ik wil daarom volgend jaar weer met wat mensen hier heen gaan en laten proeven van de warmte die hier is wie zich geroepen voelt moet het zeggen .

dit is mijn laatse nieuws uit Suriname :)

ik hoop dat jullie mijn Verslagen Mooi hebben gevonden maar volgend jaar komen er meer ervaring.
ik ga het echt missen.

gr Jason en Franc.

  • 02 Juli 2013 - 08:42

    Talitha:

    Hé Jason en Franc,

    Waarschijnlijk zijn jullie al weer terug in Nederland als jullie dit lezen, maar ik wilde wel even zeggen dat ik het leuk vond om jullie verslagen te lezen. Er valt dus veel te beleven in Suriname en zo herinner ik het mij ook.

    Ik hoop dat jullie en goede reis terug hebben gehad, en misschien zien we jullie vanavond al weer met de kringopziener.

    Groetjes

  • 02 Juli 2013 - 08:42

    Talitha:

    Hé Jason en Franc,

    Waarschijnlijk zijn jullie al weer terug in Nederland als jullie dit lezen, maar ik wilde wel even zeggen dat ik het leuk vond om jullie verslagen te lezen. Er valt dus veel te beleven in Suriname en zo herinner ik het mij ook.

    Ik hoop dat jullie en goede reis terug hebben gehad, en misschien zien we jullie vanavond al weer met de kringopziener.

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jason

IK ga in Suriname mijn ervaringen Delen via deze site!!

Actief sinds 29 Mei 2013
Verslag gelezen: 651
Totaal aantal bezoekers 7028

Voorgaande reizen:

01 Juni 2013 - 01 Juli 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: