Laatste paar daagjes!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jason Golob - WaarBenJij.nu Laatste paar daagjes!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jason Golob - WaarBenJij.nu

Laatste paar daagjes!!

Door: JasonGolob

Blijf op de hoogte en volg Jason

29 Juni 2013 | Suriname, Paramaribo

hey hey hey we zijn er weer het scheelt niet veel of we zijn al terug in Nederland nog maar 2 nachten slapen voor ons en dan zitten we al in het vliegtuig.

Gelukkig hebben we gister nog iets leuks meegemaakt, gister ben ik bij een broeder Vincent Naarendorp geweest om Eigen gemaakte pizza te maken jaaaaaaaaaaaaa en hij was heel groot en in een keer krijg ik telefoon van mijn pa wil je nog naar een bruiloft want we werden in een keer uitgenodigd. dus ik werd opgehaalt en even later blijkt dat we bij een Koppel waren die we tegen kwamen op het vliegveld en die romee en Matthias goed kenden ze waren reuzen blij gister en wat kunnen ze feesten ongelooflijk DE MUZIEK ZIT GEWOON IN HUN HELE LICHAAM.
geweldig!! ik ga Suriname wel missen het was gewoon de beste ervaring die ik ooit heb gehad in mijn leven.en hoop ooit nog een keer terug te keren met anderen om die geweldige ervaring mee te maken het geeft gewoon een kick je word hier zo aangemoedigd geweldig.

ik laat morgen ook nog wat horen als laatste verslag.


gr Jason en Franc.

  • 30 Juni 2013 - 17:45

    Jason Jonah Golob:

    Hey Jason en Franc,

    Sorry dat we niet eerder gereageerd hebben op je reisverslagen.. Wat leuk dat jullie op de bruiloft van Vivian en Telvik zijn geweest!! We zijn jaloers op jullie;) Je reisverslagen stralen enthousiasme uit en wat staan er mooie aanmoedigende ervaringen tussen! We wensen jullie nog een hele fijne laatste dag en natuurlijk een goede en voorspoedige terugreis.

    Tot snel.

    Groetjes,
    Romee en Matthias.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jason

IK ga in Suriname mijn ervaringen Delen via deze site!!

Actief sinds 29 Mei 2013
Verslag gelezen: 545
Totaal aantal bezoekers 7030

Voorgaande reizen:

01 Juni 2013 - 01 Juli 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: