12 uur voor vertrek - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Jason Golob - WaarBenJij.nu 12 uur voor vertrek - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Jason Golob - WaarBenJij.nu

12 uur voor vertrek

Door: jason Golob

Blijf op de hoogte en volg Jason

31 Mei 2013 | Nederland, Amstelveen

Het is 12 uur voor vertrek en we hebben genoten van de lekkere warme dag in Nederland gewoon 22 graden :) maar dat gaat snel veranderen.
mijn vader is al heel erg zenuwachtig hij ontdekte eergister pas echt dat hij op vakantie ging dus we hij heeft zo veel gedaan afgelopen twee dagen om zijn koffer helemaal klaar te maken haha dat had ik al een week van te voren gemaakt haha maar nu ga ik lekker dromen alvast over Suriname Gr Franc en Jason.

  • 01 Juni 2013 - 06:47

    Hanneke :

    Veeeeeeeeeel plezier en succes!!! :D :D :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jason

IK ga in Suriname mijn ervaringen Delen via deze site!!

Actief sinds 29 Mei 2013
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 7033

Voorgaande reizen:

01 Juni 2013 - 01 Juli 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: