Mijn eerste twee dagen Suriname! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jason Golob - WaarBenJij.nu Mijn eerste twee dagen Suriname! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jason Golob - WaarBenJij.nu

Mijn eerste twee dagen Suriname!

Door: Jason Golob

Blijf op de hoogte en volg Jason

03 Juni 2013 | Suriname, Paramaribo

hallo we hebben weer een geweldige ervaring meegemaakt, het ging regenen en op eens ging broeder pinas buiten in zijn zwembroek staan HIJ GING DOUCHE ZIJ IE. wat we niet wisten is dat het water of het regenwater gewoon schoon en natuurlijk water is gewoon geweldig even later gingen mijn vader en ik het natuurlijk ook uit proberen Het was zo als ze hier zeggen lekker verkoelend ;)

Er wacht nog een leuke tijd ons te wachten en het is nu pas twee dagen dat we hier zijn:)

helaas duurt het wat langer met foto's maar dat komt helemaal goed.

gr Franc en Jason.

  • 03 Juni 2013 - 17:55

    Pepijn Van Der Veen:

    Leuk om te horen. Als je mijn oom en tante nog tegenkomt, Koen en Jane van den Heuvel, doe ze dan de groetjes :)

  • 03 Juni 2013 - 18:54

    Anne-Karina Nacinovic:

    Doe je groetjes aan papa en ook aan zuster Henna Helstone, als jullie haar mss gaan zien? Dikke pakkerd van mij voor jullie!

  • 03 Juni 2013 - 22:28

    Talitha En Sicco:

    Hé Franc en Jason,

    Goed om te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Dus Cecil kan nog steeds heel gek doen? Ik hoop voor jullie dat je niet bij die regen nog zo'n onweersbui meemaken als wij toen. We schrokken elke keer weer als er weer een harde donderslag kwam.

    Heel veel plezier, en we proberen jullie verslagen een beetje bij te houden.

    Groetjes aan Cecil en Elviera.

    Sicco en Talitha

  • 03 Juni 2013 - 22:49

    Jason:

    Bedankt Anne-karina we zijn gister bij henna op bezoek geweest:)


    Bedankt sicco en talitha ik moest zeggen van ceciel sicco moet jij niet raafen foto graferen en je moet de zee schildpad nog foto graferen .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jason

IK ga in Suriname mijn ervaringen Delen via deze site!!

Actief sinds 29 Mei 2013
Verslag gelezen: 581
Totaal aantal bezoekers 7033

Voorgaande reizen:

01 Juni 2013 - 01 Juli 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: