Vissen\ervaring - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jason Golob - WaarBenJij.nu Vissen\ervaring - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jason Golob - WaarBenJij.nu

Vissen\ervaring

Door: JasonGolob

Blijf op de hoogte en volg Jason

16 Juni 2013 | Suriname, Paramaribo

Gister avond gingen we al een beetje vissen en ik gooide mijn hengel er in en niet eens 30 seconden en ik had een katvis te pakken, ze stonden allemaal verstelt.

De nacht hadden we door gebracht in hangmatten dat was een ervaring opzich maar de jonge Vincent heeft expres mijn touw van de hangmatt niet steving vast gemaakt waar door ik op de grond viel. haha ik had wel een beetje pijn aan mijn hoofd maar ja dat was nog niet zo erg genoeg mijn vader was er ook nog hij had zijn kettingzaag aangezet waardoor een paar mensen ook niet konden slapen pffffffffffffffffff. dan ben ik toch nog in slaap gevallen en werd gewekt door een zware boot die om 5 uur langs kwam varen pffff. maar ja we zijn daarna toen iedereen wakker was toch maar weer gaan vissen en ja hoor we vingen een piranha en een gevaarlijke ook.

even later gingen we naar een oude joodse ruine dus Vincent moest twee keer varen om ook de anderen op te halen, dus we hadden gekeken en we gingen terug en op eens zij hij ga jij maar weg brengen maar mijn vader zij ga maar mee Vincent dus hij ging mee en mijn vader en nog iemand bleef wachten. toen we aan wal aankwamen viel de motor uit was nog niet erg maar ik probeerde en toen ging Vincent proberen dat ding te starten maar op eens wil dat touw niet meer terug op zijn plek dus mijn vader en een andere person hebben een paar uur daar gezeten . Dus moisten Vincent en ik met de auto hun ophalen maar de brug die naar de overkant gaat was ingestort dus moesten we een veerdienst nemen om aan de over kant te komen maar ze namen de tijd . toen we uiteindelijk aan kwamen was mijn vader en die man heel blij dat ze heel snel naar de auto hebben geholt en Vincent en ik maar lachen jullie zijn een stelletje vrouwen hahaha ze warden al zenuwachtig.

hoop nog wat te horen !!!!

gr Jason en Franc

  • 16 Juni 2013 - 05:47

    Gina:

    Leuk van die vissen en hoe groot waren ze ? Hebben jullie ze opgegeten??
    De kettingzaag is op zijn rug op z'n hardst.....Krijg je in een hangmat en frisse
    buitenlucht ....xxxx ma

  • 16 Juni 2013 - 16:32

    Vincent Bakker:

    Super kerel !! ja ik ken die vader van je die kan echt hard snurken!!

  • 19 Juni 2013 - 22:46

    Desiree Westerhof:

    Haha! Dus niet alleen vissen van mensen! Wat geweldig al die verhalen! Hier is Nederland gaat het allemaal wel best denk ik. Niet zo spannend als wat jij allemaal beleefd :P Heel veel plezier ook je paar daagjes weg! Ik ben benieuwd naar de rest van je verhalen! Heel veel plezier nog!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jason

IK ga in Suriname mijn ervaringen Delen via deze site!!

Actief sinds 29 Mei 2013
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 7021

Voorgaande reizen:

01 Juni 2013 - 01 Juli 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: