Zoekdag - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jason Golob - WaarBenJij.nu Zoekdag - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jason Golob - WaarBenJij.nu

Zoekdag

Door: JasonGolob

Blijf op de hoogte en volg Jason

14 Juni 2013 | Suriname, Paramaribo

Ik heb gister niks van me laten horen we hadden het zo druk we moesten regelingen treffen omdat we vandaag op de rivier gaan vissen en gaan slapen in een hangmat dus dan begrijp je al we moesten een hangmat kopen dus na twee uur zoeken vonden we het.

Mijn vader wou nou een tijdje oude vrienden opzoeken dus daar gingen we ook naar zoeken na een tijdje hadden we ze gevonden en het was zo gezellig dat die kinderen van die man mij hebben uitgenodigd om naar de Bios te gaan .(kinderen ik bedoel vrouwen) :)


Maar we hadden ook vergadering in de avond maar we moesten een winkel vinden die broodjes hadden dus daar gingen we ook naar op zoek en vonden het uiteindelijk.


Maar de vergadering was heel gezellig en lekker druk we hadden gehoord via een aandeel dat er 250 mensen waren op het avondmaal gewoon geweldig en wat ook leuk was was dat een van die jongens een lezing had en hij deed het goooeeeeed!!! :)



IK heb van niet vo veel nog wat gehoord hoe het gaat in Nederland en met hun zelf ik hoop nog wel wat te horen.

Abung= bedankt
migado= mijn god
paiman= loskoopoffer
aygo= het gaat


voor de mensen die wat meer willen weten voor sranangtongo.


Gr Jason en Franc




  • 14 Juni 2013 - 15:29

    Brayson:

    Fawaka Jason? Wat een meesterlijke ervaringen allemaal man! Je hebt et erg naar je zin zo te lezen:) En nog gefeliciteerd met je diploma ook !!! Hier is ook alles puik, we hebben niet eens regen hier:p veel plezier daar nog, ik moet ook maar es naar mijn roots denk ik haha! Hoe lang blijf je btw?

    Groetjess Brayson

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jason

IK ga in Suriname mijn ervaringen Delen via deze site!!

Actief sinds 29 Mei 2013
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 7033

Voorgaande reizen:

01 Juni 2013 - 01 Juli 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: