ervarings dagje - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jason Golob - WaarBenJij.nu ervarings dagje - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jason Golob - WaarBenJij.nu

ervarings dagje

Door: JasonGolob

Blijf op de hoogte en volg Jason

12 Juni 2013 | Suriname, Paramaribo

vandaag ging het anders dan normal we gingen naar de aktie en doen de auto uit maar een paar minuten later proberen we de auto te starten maar dat lukte niet dus we belde een man die dat zou kunnen repareren maar terwijl we bellen ziet hij ons dat was gewoon toeval dus hij haalt de accu er uit en doet zijn accu er in en hij doet het weer en toen konden we de vd in.

Na de vd reden we richting huis en op eens kreeg ik een telefoontje van mijn moeder ze vraagt Jason welke vakken was je bang voor? ik zij Wiskunde . maar gelijk er na zij mijn moeder Jason je hebt op Natuur en cheikunde slecht gescoord dus toen dacht ik migado ik ben gezakt maar mijn moeder zij : Maar je hebt wiskunde goed gemaakt dus gefeliciteerd hahaha ik schrok me rot en broeder cecil zag mijn gezicht dus hij lag helemaal in de deuk dus gewoon weer een geweldige dag eerst vd gehad en daarna gelijk de beloning haha het blijft geweldig hier in Suriname en ik denk dat ik volgende maand ook in hulp ga maar dan 30 uur.:)

dus nu zeg ik abung en sreebysweety dhat betekend bedankt en slap lekker voor straks.

Gr Jason EN FRANC

  • 12 Juni 2013 - 20:54

    Hanneke Van Nuil:

    Abung en SreebySweety ook voor jou ;) en natuurlijk heel erg gefeliciteerd met je diploma! maar wat betekend migado??? top als je in juli weer in de hulp gaat! :D dan mag je ook bij de piovergadering met de kringopziener zijn :) dan zijn jullie wel weer terug toch?? groetjes!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jason

IK ga in Suriname mijn ervaringen Delen via deze site!!

Actief sinds 29 Mei 2013
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 7033

Voorgaande reizen:

01 Juni 2013 - 01 Juli 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: