Studie's - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jason Golob - WaarBenJij.nu Studie's - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jason Golob - WaarBenJij.nu

Studie's

Door: JasonGolob

Blijf op de hoogte en volg Jason

05 Juni 2013 | Suriname, Paramaribo

het was weer een gezellige ochtend ik heb nu 5 studies en het word alleen maar gezelliger en de mensen weten zo veel dat ze zelfs op school alles vertellen wat ze hebben geleerd .wat ook leuk was we gingen naar een studie van ceciel die zou de vader studie geven maar de vader wou dat de hele familie er bij kwam ze hadden 9 kinderen en die hadden vragen waar je u tegen zegt de redenatie lijkt gewoon op een volwassen iemand ook had de moeder van dat gezin een paar mensen uitgenodigd om te luisteren wat we te zeggen hadden. en wat mooi was aan dat gezin een meisje was vroeger bezeten door een demoon,en toen ze studie kreeg was het helemaal weg dat ze nu tijdens haar lunch pause op school de bijbel leest en meisjes laat zien wat er gebeurd met de mensen die dood gaan.

Gewoon weer een geweldige ervaring.
En het weer werkt ook echt mee.
foto's kan ik niet via deze laptop erop zetten dus dat komt later.

Gr Jason en Franc

  • 05 Juni 2013 - 21:11

    Gina:

    Wat een opleiding! Eerst goed nadenken voordat je antwoord geeft, en het kunnen aanwijzen in de bijbel, heel veel vreugde verder en ik mis jullie, ma en Joah.

  • 05 Juni 2013 - 21:35

    Hanneke VS:

    Super om te horen zeg!! pas maar op, dalijk willen jullie niet meer terug!!! (sorry Gina) Veel succes verder en geniet ervan!!!!

  • 06 Juni 2013 - 15:10

    Olle:

    Hey Jason,

    Cool zeg. Volgens mij ga je heel veel beleven de komende tijd.
    Ik ben het met Hanneke eens; Geniet ervan, maar wel terugkomen.
    Niet ineens daar willen blijven.
    En let een beetje op je pa.. ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jason

IK ga in Suriname mijn ervaringen Delen via deze site!!

Actief sinds 29 Mei 2013
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 7033

Voorgaande reizen:

01 Juni 2013 - 01 Juli 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: