Sranangtongo gemeente! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jason Golob - WaarBenJij.nu Sranangtongo gemeente! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jason Golob - WaarBenJij.nu

Sranangtongo gemeente!

Door: JasonGolob

Blijf op de hoogte en volg Jason

07 Juni 2013 | Suriname, Paramaribo

Vandaag gingen we naar een Sranangtongo gemeente en op die sranangtongo gemeente waren de studie's waar we mee gestudeert hebben gewoon geweldig na de vergadering kwamen ze op me af met een vaart , sprongen tegen me aan en knuffelde mij gewoon geweldig en ze vragen gelijk kom je de volgende vergadering weer:) en ik zeg met vreugde waarom zou ik niet komen? en toen moisten ze allemaal lachen hahaha.

morgen gaan we naar bethel en na bethel gaan we naar een bruiloft het word zoals ik deze paar dagen heb gehad heel erg gezellig en heel leuk.

gr Jason en franc

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jason

IK ga in Suriname mijn ervaringen Delen via deze site!!

Actief sinds 29 Mei 2013
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 7033

Voorgaande reizen:

01 Juni 2013 - 01 Juli 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: