Bruiloft!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jason Golob - WaarBenJij.nu Bruiloft!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jason Golob - WaarBenJij.nu

Bruiloft!!

Door: JasonGolob

Blijf op de hoogte en volg Jason

08 Juni 2013 | Suriname, Paramaribo

gister hebben we een leuke verbaazingwekkende bruiloft gehad die mensen stralen een energy uit gewoon ongelooflijk het dansen en het zingen gingen heel goed we kenden die mensen niet maar ze vonden het heel leuk dat wij kwamen gewoon geweldig de studies waren er ook bij.en een paar meisjes gingen zingen wat heel mooi was ik en mijn vader stonden gewoon versteld en het drinken werd gebracht met alles ijsklontjes gewoon lekker verkoelend.

Hopen dat jullie mijn verslagen nog leuk vinden.

Gr Jason en Franc

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jason

IK ga in Suriname mijn ervaringen Delen via deze site!!

Actief sinds 29 Mei 2013
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 7033

Voorgaande reizen:

01 Juni 2013 - 01 Juli 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: