Kring - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jason Golob - WaarBenJij.nu Kring - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jason Golob - WaarBenJij.nu

Kring

Door: JasonGolob

Blijf op de hoogte en volg Jason

10 Juni 2013 | Suriname, Paramaribo

we waren tussen de middag naar de kring geweest en we kwamen zo veel kennisen tegen ik wou eens weten of die verhalen echt waar waren maar het was ook echt waar gewoon geweldig ze zeiden allemaal je moeder is altijd zo energiek geweest zeiden ze lachend haha
ik heb in de avond nog gevoetbald met wat broeders geweldig we hebben ook nog gewonnen het was zo leuk wel warm maar we hebben het wel volgehouden.

gr Jason en Franc

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jason

IK ga in Suriname mijn ervaringen Delen via deze site!!

Actief sinds 29 Mei 2013
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 7033

Voorgaande reizen:

01 Juni 2013 - 01 Juli 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: