Geland!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jason Golob - WaarBenJij.nu Geland!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jason Golob - WaarBenJij.nu

Geland!!

Door: Jason

Blijf op de hoogte en volg Jason

02 Juni 2013 | Suriname, Paramaribo

hallo ik laat effe weer wat horen we zijn gister veilig geland in Paramaribo met wel een vertraging van een drie kwartier . gelukkig zijn we er. Het was wel een lange reis met mooi weer buiten en boven de wolken. toen we uit het vliegtuig waren gestapt kwam er een warme lucht je te gemoed. en toen we onze koffers hadden en uit het gebouw gingen kwamen we onze trouwe broeder ceciel pinas tegen hij was helemaal blij om ons te zien en even verder op kwamen we een Koppel tegen die Matthias en Romee kenden ik heb een foto van hun gemaakt en ik moest door geven dat ik de groeten moest door geven aan romee en Matthias.

  • 02 Juni 2013 - 20:22

    Anne-Karina:

    Geniet maar lekker met volle teugen, lieve broer! Het is een geweldig aanmoedigende ervaring! Knuffel van mij! :-)

  • 04 Juni 2013 - 09:29

    Jason Jonah Golob:

    Heey Jason,

    Wat fijn dat je goed aangekomen bent en al het één en ander gezien hebt. Ik heb nog geen tijd gehad om alles te lezen maar ik hoor natuurlijk genoeg van je moeder! Het is hier nu wel rustig hoor zonder jou en je vader. Doe hem de groetjes voor mij en nog heeeeeelllll veeeeeeelll plezier.. zie je over een maandje weer!!!

    Groetjes Mariska :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jason

IK ga in Suriname mijn ervaringen Delen via deze site!!

Actief sinds 29 Mei 2013
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 7021

Voorgaande reizen:

01 Juni 2013 - 01 Juli 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: