Veldienst! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jason Golob - WaarBenJij.nu Veldienst! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jason Golob - WaarBenJij.nu

Veldienst!

Door: JasonGolob

Blijf op de hoogte en volg Jason

11 Juni 2013 | Suriname, Paramaribo

Vandaag bij een vrouw op bezoek geweest die een hb van 3,9 heeft en nog steeds voor haar 6 kinderen moet zorgen. wat hb betekend is bloed on het lichaam meestal is het 9 a 10 hb die je moet hebben. maar ik vind het zo knap ze doen allemaal moeite hier om op vergaderingen te komen en in de veldienst te gaan.
ik probeer nu Sranangtongo te lezen en het gaat heel goed volgens andere mensen gewoon geweldig.

morgen gaan we nog wat bezoekjes brengen en mensen aanmoedigen het word leuk maar de tijd gaat zo znel!

Ik wil ook wel eens weten hoe het in Nederland is ik hoor graag reacties.

Gr. Jason en Franc

  • 11 Juni 2013 - 21:55

    Hanneke V S.:

    zozo je talenknobbel aan het trainen?? goed bezig hoor! is Sranantongo gewoon ons letterschrift?? vertel is wat woordjes die je al geleerd hebt dan?? ik heb van de zomer Kalunga geleerd, dat is God, en Ehololo is Openbaring, maar das een heel andere taal (Ochindonga) benieuwd wat jij al zeggen kan!! :D

    ja, gaat t snel??? hoelang blijf je nu nog dan?? jullie hebben nog wel even toch?? Hier in NL is het nu ook best wel mooi weer hoor! gewoon niet te heet maar wel dat je in een tshirtje buiten kan lopen :) Ondertussen ben ik wel druk tentamens aan het leren, dus lkkr in de zon zitten of buiten in de velddienst gaan is er eigenlijk niet bij helaas.. magoe.. komt ook wel weer goed :) Gelukkig heb ik nu het gezelschap van de guppy's van Matthias en Romee ;) hihi

    Nou veel plezier nog maar even en ik zie uit naar je woordenboek update ;)

    Tot ziens!!!

    grtzz
    Hanneke

  • 12 Juni 2013 - 07:03

    Gina:

    Wow dus je gaat ook in juli in de pio?!!!! Leuk werk he'.......gigi en jojo. We missen jullie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jason

IK ga in Suriname mijn ervaringen Delen via deze site!!

Actief sinds 29 Mei 2013
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 7025

Voorgaande reizen:

01 Juni 2013 - 01 Juli 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: